PMYO POLİS ALIMI BAŞVURULARI BAŞLADI! | Memurlarınsesi-Memur haberleri-Kamunun haber sitesi.Memur, Öğretmen, KPSS, e-okul, eğitim, sendika, belediye, memur alım ilanları
Ana Sayfa
Ana Sayfa >> PMYO POLİS ALIMI BAŞVURULARI BAŞLADI!06.02.2020 00:01

PMYO POLİS ALIMI BAŞVURULARI BAŞLADI!

PMYO POLİS ALIMI BAŞVURULARI BAŞLADI!


Polis Meslek Yüksek Okulu (PMYO) en az lise mezunu adaylar arasından 2500 polis alımı yapacak.


Bu haber 9981 kez okundu.

Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından PMYO Polis alımı başvuru kılavuzu yayınlandı. Polis Akademisi Başkanlığı ve EGM tarafından 2020 yılında Polis Meslek Yüksekokullarına TYT puanına göre polis alımları gerçekleştirilecek. Yalnızca lise mezunları değil, ön lisans ve lisans mezunları da yaşları tutuyorsa YKS TYT sınavına girerek gerekli olan baraj puanını alan e devlet üzerinden Polis Meslek Yüksekokullarına başvuruda bulunabilecek. On binlerce polis olmak isteyen aday YKS başvuru kılavuzunun yayımlanmasının hemen ardından Polis Meslek Yüksekokulu polis alımı için ön başvuru kılavuzuna bakmaya başladı. Peki 2020 PMYO Polis alımı başvuru alımı başvuru şartları neler? 2020 PMYO yaş sınırı nedir? İşte 2020 PMYO taban puanları…

ÖN BAŞVURULAR BUGÜN (6 ŞUBAT) BAŞLADI!

2020 PMYO Polis Alımına başvurmak isteyen adaylar öncelikle 2020 YKS’ye başvurmaları gerekiyor. Çünkü PMYO polis alımları TYT puanı ile yapılmaktadır. TYT başvuruları da ÖSYM tarafından alınacak ve 6 Şubat 2020 tarihinde başlayıp 3 Mart 2020 tarihinde sona erecek.
Polis Meslek Yüksek Okulları (PMYO)’na alınacak 2500 polis adayının 250’si kadın, 2250’si erkek adaylar arasından yapılacak.

LİSE MEZUNU POLİS BAŞVURU ŞARTLARI NELER? (PMYO BAŞVURU ŞARTLARI)

2020 yılında yapılacak Polis Meslek Yüksek Okulu (PMYO) polis alımında başvuru şartları şöyle;

1-) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.

2-) Lise ve dengi okul mezunu olmak

3-) Polis Okullarına alınacak erkek öğrencilerin en az 167 cm, bayan öğrencilerin en az 162 cm boy uzunluğu olacaktır (Beden Kitle İndeksi 18.00-27.00 aralığında olması)

4-) Adayın kendisinin ve evli ise eşinin; genelev, birleşme yeri, randevuevi, tek başına fuhuş yapılan konut ve benzeri yerlerde çalışmış veya aracılık ve bekleyicilik fiillerinde bulunmamış olmak, genel ahlak ve edebe aykırı mahiyette her türlü yazılı, sesli ve görüntülü eserleri, kaydedildiği materyale bakılmaksızın üretmek ve satmaktan veya kumar, uyuşturucu veya uyarıcı madde nedeniyle, hakkında herhangi bir adlî veya idarî soruşturma veya kovuşturma devam ediyor olmamak, bunlardan dolayı idarî yaptırım uygulanmamak veya bu işler nedeniyle hüküm giymemiş olmak

5-) 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53’üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, adayın kendisinin ve evli ise eşinin; 1) Kasten işlenen bir suçtan dolayı hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmiş olsa dahi bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına mahkûm olmamak, 2) Affa uğramış veya hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmiş olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama, kaçakçılık veya cinsel dokunulmazlığa karşı suçlardan dolayı mahkûm olmamak veya bu suçlardan dolayı devam etmekte olan bir soruşturma veya kovuşturma bulunmamak veya kovuşturması uzlaşma ile neticelenmemiş olmak.

6-) Eğitim-öğretim yılının başlangıç tarihi itibarıyla bir siyasî partiye veya siyasî parti kollarına üye bulunmamak.

7-) Alkol, uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanımı nedeniyle tedavi görmüş veya görüyor olmamak.


        <br />
        <strong>Etiketler:</strong>
        <a href=memur haber -memur haberleri -memur -okul müdürleri -kamu -izin -mevzuat -para -eğitim -sondakika -flaşhaber -gündem -politika -yaşam -sondakika -flaş -mebhaber -gündem -politika -yaşam -sondakika -flaş -MEB -Şube Müdürlüğü - Atama - Esastan İptal Kararı


Diğer EMNİYET haberleri
Yorumlar (25)
Misafir
Dikkat Dikkat ! ! ! Önemli Arkadaşlar Yeni Açılan Grubumuza Herkes Üye Olsun İlerleyen Günlerde Bütün Paylaşımlarımızı Sadece Bu Grubumuzdan Yapacağız Tek Çatı Altında Birleşelim https://www.facebook.com/groups/987837804621070/
02.03.2016 12:19
Misafir
MEB duy sesimizi bütün normları aç demiyoruz ihtiyaca göre yap alan değişikliğini ama yap bizi 2 yılda 20 yaş yaşlandırdın atama bekleyenlere sizi atayacağız diye söz mü verildi ama bize yönetmelik gereği verilmiş bir söz var diplomaya yönelik alan değişikliği istiyoruz
01.03.2016 07:43
Misafir
Alan değişikliği istiyoruz ve bekliyoruz.Eğitim Bir Sen den destek istiyoruz.SES VER NEFES VER ARTIK
01.03.2016 07:42
Misafir
Kadrolu öğretmenler yeni bir kadro işgal etmeyecekse ve de daha verimli olmak gibi erdemli bir amaç için yıllarca ikinci bir üniversite okumuşlarsa Emeklerine saygı gösterilmeli.Alan değişikliği yönetmelik kapsamında yapılsın,emeklerimize saygı gösterilsin.
01.03.2016 07:41
Misafir
Alan değişikliği bekleyen öğretmenlerin 3 te 2 si branş öğretmenidir.Kimse hakkımızı yemesin,alan değişikliği yönetmeliğe göre yapılmalıdır.
01.03.2016 07:40
Misafir
Diplomaya dayalı alan değişikliği müktesep haktır ve kazanılmış haklara saygı ilkesine göre bu hakkımız uygulanmalıdır.
01.03.2016 07:38
Misafir
Mecbur Olmadıkça Diplomaya Yönelik Alan Değişikliği Yapmayacağız Diyen Milli Eğitim Bakanlığını Alan Değişikliğine Mecbur Bırakmak Yetkili Sendika Olarak Eğitimciler Birliği Sendikasına Düşmektedir
01.03.2016 07:37
Misafir
DİPLOMAYA BAĞLI ALAN DEĞİŞİKLİĞİ BEKLİYORUZ ARTIK.MEB ÖĞRETMENLERİNİ MAĞDUR ETMEYİ BIRAKMALIDIR.
01.03.2016 07:35
Misafir
Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği sayesinde en çok branş öğretmenleri rahatlayacaktır.MEB bir an önce yaptığı hatalardan vazgeçip Pedegojinin gerekliliğini görmelidir.
01.03.2016 07:34
Misafir
MEB Atanamayan öğretmenlerin mi bakanlığı sadece.Mevcut çalışanların hakları ne olacak.Öğretmenlerimiz hiç bir şey için emek harcamasınlar mı?
01.03.2016 07:32
Misafir
MEB atama bekleyen var diye emek verip ikinci fakülte bitirmiş yüksek lisans yapmış olanlara yerinizde oturun diyemez. Hele bunu MEB`in demesi varlık sebebine aykırı olur.
01.03.2016 07:31
Misafir
Diplomaya Bağlı Alan Değişikliği İçin öğretmenler bu kadar yalvartılmaz.İnsanlar yasal haklarını istiyorlar.Artık kim etki edecekse MEB te ALLAH RIZASI için yapsın bunu.
01.03.2016 07:30
Misafir
Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği için MEB gerekli adımları atarak.Kendini geliştiren öğretmenleri yok saymamalı...
01.03.2016 07:28
Misafir
Mezunu olduğum alanda çalışmak istiyorum. Atanamayan arkadaşlarla aynı üniversiteden aynı diplomaya sahibim. Neden mezunu olduğum alanda çalışamıyorum? Tek kabahatimiz atanmış olmak mı? MEZUNİYET ALANINA BAĞLI ALAN DEĞİŞİKLİĞİ BİRAN ÖNCE YAPILSIN!!!
01.03.2016 07:27
Misafir
alan değişikliğinde ali yalçın`da mağdur olduğunu söylemişti.Diplomaya dayalı alan değişikliğinin hayata geçmesini ve kılavuzun yayınlanmasını bekliyoruz
01.03.2016 07:25
Misafir
Diplomaya dayalı alan degisikligi olursa aşağıdaki durumlardan hangisi yaşanmaz? A) herkes kendi alanında çalışır B) diploma hakkettigi degeri bulur C) ilk atama brans kontenjanları duser D) mutlu ogretmenler verimli ders isler E) kazanılmış hak sahiplerine verilir Cevap C seçeneğidir ki 2012 yılındaki hatadan pişman olan sınıf ogretmenleri işgal ettikleri branştan kendi alanına geçip ilk atama bekleyenlerin kontenjanı artacaktır
01.03.2016 07:24
Misafir
Hukuk ve adalet varsa.2.Üniversiteyi bitiren öğretmenlerimize DİPLOMAYA BAĞLI ALAN DEĞİŞİKLİĞİ hakkı verilir.MEB KPSS yi kazanamayıp atama bekleyen öğretmenlerin bakanlığı değil sadece....
01.03.2016 07:22
Misafir
Diplomaya dayali alan degisikligi takvimi aciklansin artik.Sanki butun sinif ogretmenleri alan degistirecek algisini da aciklama yaparak kamuoyunu bilgilendirin.Ben mezun oldugum alanda calismak istiyorum.Kimsenin alaninda gozum yok.Hak olan Diplomamda yaza alana gecmek istiyorum.Sesimizi duturun.Aciklama ve takvim gelsin lutfen.
01.03.2016 07:21
Misafir
Öğretmenlerin,Yıllarca boş kalacak olan branşlara diploması olduğu halde geçiş yapamaması nasıl bir mantık tır.hele hele bu öğretmenler sevdikleri işi yapabilmek için büyük fedakarliklar 2.üniversite bitirmiş öğretmenlerde.mebin eğitimi teşvik etme mantığı bu mu olmalıdır.MEB bu öğretmenlere teşekkür etmelidir aslinda
01.03.2016 07:18
Misafir
Mebin bütçesi belli,aday öğretmenlerin hepsinin atanması da mümkün değil.MEB çözümü hak sahibi öğretmenlerin haklarından kesinti yapmakta aranmalıdır.hala daha üniversitelere her yıl atanabilecek öğretmen sayısından kat kat fazla öğrenci alınmıyor mu?buna çözüm bulsunlar ya da insanlara iş.
01.03.2016 07:17
Misafir
Alan değişikliği haktır yönetmelikte belirtildiği gibi alan değişikliği yapılmalı.
01.03.2016 07:16
Misafir
Diplomaya bağlı alan değişikliği yasal bir hak ve Pedegojik gerekliliktir. Öğretmenlerimiz kendilerini geliştirmek için durmamış 2.üniversiteyi de bitirmişler. Emin olun bu öğretmenler daha donanımlı ve deneyimli olacak. Daha çok katkı sağlayacaklar geçtikleri alanlara.
01.03.2016 07:14
Misafir
Mağduriyetler bitirilmeli.Öğretmenlerimize hakları verilmelidir.TTK Kararları doğrultusunda alan değişikliği hemen şimdi....
01.03.2016 07:13
Misafir
Her Öğretmenin Kendi İşini Yapmasına Olanak Sağlayan Diplomaya Yönelik Alan Değişikliği Yapılmazsa Eğitimin Kalitesinden Nasıl Söz Edebiliriz.
01.03.2016 07:11
Misafir
Öğretmenlerimiz mezuniyet alanlarında çalışmak için yalvarıyor resmen.Bu nasıl iştir.Yasal olan hak için böyle yalvaracağımızı hiç düşünmezdim.
01.03.2016 07:09